.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بودجه عمرانی شهر ساری بسیار ناچیز است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: با بودجه بسیار اندک شهر ساری اداره امور عمرانی این شهر بسیار دشوار است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، نادعلی رمضانپور عصر چهارشنبه در نخستین هم اندیشی رسانه های گروهی استان در دور سوم شورای شهر ساری افزود: با وجود سپری شدن بیست و هشت سال از انقلاب همچنان ساری از محرومیت زاید الوصفی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: ساری سال ها است که مغضوب باقی مانده و تمامی شهرداران  و مسئولان ادوار گذشته پس از انقلاب توجه جدی به شهر ساری نکردند.
رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه نبود بودجه کافی در اجرای طرح های عمرانی شهری باعث استفاده از عوارض دریافتی مردم برای امورات عمرانی می شود، تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی مازندران باید با دید کلان نگر و واقع بینانه معضلات شهر ساری را با همفکری اعضای شورا حل نمایند.
رمضانپور با بیان کارکردهای مثبت رسانه ها در ایجاد تعامل بین مردم و تقویت حس همکاری توسط اعضای شورای شهر یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال با تصویب شورای شهر 13 میلیارد تومان از 42 میلیارد تومان مصوب شهرداری ساری تامین شده است.
این مسئول افزود: احداث کمربندی شمالی و جنوبی ساری، اجرای طرح فاضلاب مرکز استان و طرح کمپوست و خروج پادگان و زندان از مرکز شهر از عمده معضلات پیش روی شهر ساری است که با رفع این معضلات مردم ساری احساس رفاه حداقلی خواهند کرد.
رئیس شورای شهر ساری از اهالی رسانه حواست تا با انتقاد سازنده و راهکارهای اصولی اعضای شورای شهر و شهردار ساری را در تسریع در ساخت و سازهای عمرانی و شهرسازی همراه و همیار باشند.
وی ضمن اشاره به این مهم که شورای شهر ساری آمادگی خود را برای تشکیل ستاد سرمایه گذاری عمران شهری اعلام می دارد، تاکید کرد: آرامگاه، اماکن تفریحی و پارک های ساری بسیار قدیمی است که نیاز به شهر ساری نو دارد.
شهر350 هزار نفری ساری دارای هفت عضو اصلی و چهار عضو علی البدل شورای شهر و دو شهردار منطقه ای و مرکزی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.